21 Nisan 2009 Salı

kıssa

vize süreçleri ; vize öncesi ve vize sonrası olmak üzere iki ana başlık altında incelenebilir. vize hangi ders olduğuna bakmasızın bu süreci kolaylıkla ikiye ayırabiliriz.

1) vize öncesi : sınava bir iki gün hatta sayılı gün kalmıştır. artık oturup da çalışmak gerekir. artık neresinden olursa olsun bir yerinden başlayıp böle beyin patlarcasına okumak. ama kimi öğrenciler bunu hiçbir zaman yapamaz. daha farklı uğraşlara verirler kendilerini. bu süreçte yapılan her aktivite veya hiçbirşey yapmamak dahi çok eğlenceli geldiğinden bu öğrenci insanı böle bir uğraş içine girişir. 3 yıldır içine girmeyen kalmayan, 2 ay önce kaybedilen boxerı içinde barındıran hatta ve hatta 7-8 ton civarı çekirdeğe ve bir o kadar ekmek kırıntısına sahip olan klavye bir anda temizlenmeye başlanır. o pisliklerin içinde kaybolmak insana öle bir huzur verirki orgazmın doruklarını yaşar gibi mutlu olunur. veyahut dur 5 dakka tv izleyeyim daha sonra aralıksız 659 saat ders çalışıcam yalanı tvnin kumandasında basılan bir tuş ardından ne kadar büyük yalan olduğunu ortaya koyar. daha önce yayınlanmış olan saçma sapan bir dizi bölümü veya aptal saptal bir kadın programı bizi ölesine cezbeder ki vay be inanmıyorum ne kadar da eğlenceliymiş dur biraz izlicem. sonuçta insanın kendini böle bir şekilde rahatlatması derse karşı az olan motivasyonunu daha çok artırır bahanesi ile çok daha gerçekçi bir neden halini almıştır. pc ekranına bakıp mouse hareket dahi ettirilmese o sahne bize huzur verir. bi de bir uyku gelirki gören 3 yıldır kış uykusuna yatmayan bir ayı zanneder. en istenilmeyen ortamda en istenilmeyen şekilde saatler geçirirlir ve gayet mutlu olunur..... (yine uykum geldi çünkü yarın vizem var. bundan dolayı daha milyonlarca madde arasından seçip bir kaçını daha yazamayacağım)

2) vize sonrası : giren ve açılamayan şemsiye boyutlarına göre bir ruh haline bürünülür. eğer 6 cağlı ufak , şeffaf, kürtlerin yağmurlu havalarda sattığı şemsiyelerdense giren, fazla koymaz sınav sonucu alınacak olan 45 civarı not gayet de idealdir. yapılması gereken acilen koşar adımlarla taxime çıkıp insan yüzü görüp rahatlamak. ve bir kaç soğuk bişe içmek, tavla oynamak, sohbet etmek fln. 10 cağlı baston şemsiye ise giren, gelecek 25 civarı not final haftasında rahatsızlığa neden olacaktır. dolayısı ile ortalığı bir sessizlik bürümüştür. vize öncesi eğlenceli gelen herşey alamsız ve aptalca, günlük hayatımızın gereksinimi gibi bir şey olan aktiviteler ise gereksiz bir şekil almıştır. zevksiz tatsız tuzsuz bir durumdur. bi de şey var bu algida şemsiyeleri var ya, dondurma şemsiyeleri eğer o zorladıysa kapıları , koşar adım kabataşa inilir alınan biralar hızlı bir şekilde içilir efkarla yakılan sigaralar ağızla değil burunla içilir. gelmesi muhtemel 10 ve civarı not "ulan okul bir dönem daha mı uzadı ne" nidalarına neden olur. akıldan geçen saçma fikirler kafayı yeme derecesine getirir insanı.

evet yarın kabataşa inicem gibi duruo akşamın bu saatinde yaptığıma bakılırsa. yarın çalışırım sınavdan önce zihniyeti ile zerre adım atılamaz geleceğe doğru diyerek sözlerime son veriyor sözü saz arkadaşlarım soul almighty ve piçere bırakıyorum. esen kalın , sakın pıslamayın...

edit : sınav var diye kısa yazaktım ondan başlık kıssa idi fekat görüyorum ki yine yalan ettik sınavı...

2 yorum:

  1. bu çocuk çok hızlandı. susturmasınlar arkadaşım. :d

    YanıtlaSil
  2. ergenekondan içerdeyim kanka :)

    YanıtlaSil

durma yolcu okumaya devam et