21 Nisan 2009 Salı

arka arkaya sahneler

perşembe günü sakaryadan yalovaya döndüğümde arka arkaya çok garip sahneler yaşadım.

önce bir tane serçe gördüm kıpkırmızı bişeydi. arkasında 'serçedes' yazıyordu. yaw dedim insanlarda özgüven var.

sonra mahalle arasında dolaşırken apartmanın birinden bi ses duydum. kafamı bi kaldırdım. teyzenin biri camdan yan komşusuna sesleniyordu. teyze benim baktığımı farkedince birden hareketlendi. ve inanır mısınız 3 sn içinde bir tane saç teli bile kalmayacak şekilde hoooop perdeden bi türbana sahip oldu. yaw dedim ki insanlarda özgüven var.

sonra yine yürümeye devam ettim. fatih caddesine çıktım. karşıdan bir kadın bir bebek arabasını iterek yaklaşıyordu. yüzüne baktım. iyice baktım ama. bir yerden tanıyordum. ama çıkaramıyordum. düşündüm. düşündüm. çıkaramadım. irkildim.

aslında irkilmem o 'kız'ı hatırlayamamamdan değildi. daha kolay hatırlayacağım ya da asla unutmamış olduklarımı aynı şekilde görme ihtimalimdendi. herkeste olandan bende yoktu. biraz da bundandı.

1 yorum:

  1. ilk göz ağrın mıydı lan yoksa? amk yaşıtlarımız çoluk çocuk şekli yaptı aliço... biz hala kovalamaca şeklindeyiz amuğaaaaaaaa goye

    YanıtlaSil

durma yolcu okumaya devam et