15 Nisan 2010 Perşembe

alternatif ebeveyn diyalogları vol.1

- baba kabız oldum
- iyi bok yedin eşşoğlueşşek
- bok?

- anne sıçamıyorum
- sıçan nasıl sıçıyo evladım?

- baba 3 kilo sıçtım
- daha iyisi olabilirdi evladım

- baba ishal olmuşum paçalardan akıyo
- sizde dar paça var oğlum bizim zamanımızda ispanyol paça vardı

- baba televizyon bozuldu galiba
- psikolojiktir yavrum

- baba kalbim acıyo
- temassızlık vardır koçum

- çok açık sözlüsün baba
- röntgenciliğe mi başladın ulan

- baba açsana bi feysbuk hesabı sen de
- festfut sağlıksız evladım yüksek kolesterol var

- babaanne eskiden bi kuzuyu tek başına yiyen adamlar varmış
- vardı ya oğlum eskiden korostol falan yoktu ki yeni çıkarttılar onu

- ananne deprem olacakmış
- çıplak çıplak geziyolar olur tabi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

durma yolcu okumaya devam et